shoppingsugen

Jag är JÄTTEshoppingsugen! Satt och kollade runt på några hemsidor nu precis och jag hittade en massa saker som jag vill ha. Som tur är, så är det snart jul och födelsedag, och  då kan jag önska mig saker istället för att köpa själv. Men jag vill in till stan och kolla in saker som jag kan skriva upp på min önskelista ändå. Här kommer lite smakprov: 

  • Svarta ankelboots, mysig kofta, snygga och sköna underkläder, snygga toppar och t-shirtar (kläder i massor med andra ord)
  • Mobil med bra kamera (myyyycket viktigt!)
  • Innebandyklubba
  • Ridbyxor
  • Kul hudkrämer och parfymer och sånt
  • Den gröna Friis-väskan

Jaa, det är svårt med önskelistor. Men som sagt, detta var bara smakprov. Önskelistan som ligger här hemma är myyyycket längre. Nä, jag måste helt enkelt in till stan på fredag eller lördag och spana lite. Historieprovspluggande får jag göra senare... Jäklar, sen måste jag ju planera vad jag ska köpa för julklappar också ju. Japp, stan nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0