torsdag, torsdag

Torsdagen är över, och jag har äntligen tid att sätta mig ner och uppdatera bloggen. Dagen började med idrott och yo-yo test. Bläää vad det är jobbigt! Men jag förbättrade mig i alla fall rätt rejält sen förra gången, trots förkylning, så jag är nöjd! Sen hade vi svenska och fick sitta själva och skriva på våra novellanalyser. Gissa vem som somnade i soffan istället? Hmm vadå trött liksom? Efter skolan hann jag va hemma i ungefär en och en halv timme och sen skulle jag iväg igen. Turbo-pluggade matte och käkade kvällsmat samtidigt. Fortsatte engelsk- och ekonomipluggande på bussen. Skulle iväg på IB-kabarén. Det var skitball, även om jag inte riktigt fattade allt. Egentligen hade vi nog inte riktigt där och göra med tanke på alla interna skämt om lärare och så. Meeen, har man en kompis som har organiserat hela altet får man ju vara där och stötta lite :) Riktigt kul i alla fall, som sagt! Och nu, är jag TRÖTT! Som vanligt... Frågan är varför jag inte går och lägger mig. Helt enkelt för trött för att röra mig. Sitter bra där jag sitter liksom!
By the way, äntligen har skolkatalogen kommit! Nu ska det spanas! Woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0