Usch för idag!

Det har faktiskt varit en ganska hemsk dag idag. Veckans längsta dag, kvart över åtta till kvart i fyra. BLÄ! Ekonomiprov som gick åt skogen och vi har dessutom så jäkla mycket att göra nu framöver så man blir helt matt av att bara tänka på det. Och ridningen gick inte heller bra idag. Paddocken var en stor lerpöl och Banane var busig som tusan och hade bestämt sig för att jag skulle hamna i en vattenpöl. Men han lyckades inte, hehe! Skulle egentligen skrivit naturarbete nu ikväll för att hinna med också. Men jag insåg att jag behöver en kväll utan pluggande. Det är ju ändå fredag liksom... Hela helgen kommer tillbringas framför skolböckerna. Historieprov och naturredovisning på måndag och svenskanalys till torsdag. Sen ska jag även hinna med att fira lussevakan, träna och fylla år nästa vecka också. Missar julgranshuggning imorgon och partykvällen blev inställd. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt jag vill göra. Men men, det ska väl gå. Det brukar lösa sig tillslut. Men det ska bli såååå skönt med jullov alltså.
Någon som har ett tips på hur jag kan liva upp min fredagskväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0