Åke - the skeleton

Hemma efter en otroligt seg dag i skolan. Var helt övertygad om att det var fredag när jag vaknade i morse. Stor besvikelse! Dagens roligaste var typ på naturen, när läraren plockade fram ett låtsas-skelett som tydligen hette "Åke". Han såg ut som om han stod och hånflinade åt mig. Han var i alla fall det enda som livade upp lektionen något. Han fick till och med ett litet porträtt i min almenacka bredvid noteringen om naturprov. Hmm ja, ungefär så kul har vi på våra naturlektioner...
Dags att sätta igång med pluggningen nu. Fick lite mindre att göra denna veckan eftersom resen av klassen, precis som jag, tyckte att vi hade lite väl mycket att plugga, så naturprovet blev flyttat till nästa vecka. Dock fick vi väldigt mycket att göra då istället.. Idag blir det i alla fall en lugn dag. Ska inte göra något alls utom att plugga och chilla framför tv:n. Har inte haft en sån dag på länge. Ska bli sköööönt!


Kommentarer
Postat av: Vicky

ärligt! jag tänkte inte på vilken färg jag valde! Men att rött tilltalar mig vet du ju redan! Och nu säger jag bara Gyllenhaal Oh yeah! sjukt irriterande att inte msn funkar! Mail är litta jobbigt om man säger så! Vad är det som hänt egentligen. Allt är segt idag! Bläääää ...Peace...pussssssss! :P

2006-11-15 @ 18:30:37
URL: http://victoriassecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0