Aktiv till tusen

YES! I´m in! Haha, jag är med i skollaget! Det var nice.. Trodde faktiskt inte att jag skulle komma med. Wiie vad roligt. Bra för självförtoendet det där....hehe.
Annars idag då? Jo, jag har varit aktiv som tusan. Först basket på första lektionen i morse. Sen slutade vi tidigt och då hade vi sista uttagningen till skollaget. Sen hem och iväg till stallet. Red visserligen inte pågrund av vädret, men ändå.. Och sen var det dags för nästa bandyträning. Nu är jag sjukt trött! Har inte sovit speciellt bra i veckan heller. Därför ska jag gå och lägga mig nu, och ladda inför imorgon! Då är det paaaarty, party som gäller!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

GRATTIS!!! sjukt kul att du kom med i skollaget;) o party idag hehe inget för mig e lite sjuk ska hem idag. Tack förrästen att du gillade mit linne..ja gillar det me e lite jobbigt bara för det går ner hela tiden haha...men ska fixa det. pussss

2006-11-24 @ 08:22:53
URL: http://www.cissilovesfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0