Almost Free

Idag var vi nästan lediga. Hade två inställda lektioner och frivillig matte. Men eftersom jag inte är något mattegeni gick jag dit ändå för att kunna fråga om hjälp. Vi var fyra stycken från hela klassen där.. Mycket ambitiöst av oss tycker jag! Efter matten drog jag, Alle och Pilla in till stan och satte oss på Espresso House för att fika och plugga. Väldigt mysigt! Borde definitivt göras oftare. Såg massa folk från klassen. Verkade som de flesta bestämt sig för shopping i stan istället för matte och naturpluggande. 
Egentligen skulle jag gått på powergympa nu om en timme, men jag bestämde mig för att stanna hemma. Orkar inte riktigt idag. Ska snart ta en promenad istället. I mörkret. Jäklar vad fort det blir mörkt nu. Börjar verkligen bli vinter nu. Iskallt ute idag! Det började dyka upp lite julpynt här och där i stan också. Ska faktiskt bli mysigt med vinter, jul, nyår och allt! Fast det hade inte skadat med lov. Såhääääääääär trött på skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0