Dagen

Nu sitter jag i skolan och har håltimme. Hade tänkt vara effektiv och göra lite läxor, men jag upptäckte att typ alla mina böcker är hemma så det gick inte... SYND! not... Så istället snackade Alle och jag lite spanska och försökte öva lite inför det muntliga provet på onsdag. Ojojoj.. Undra hur det ska gå..

Efter skolan idag är det dags för uttagning till skollaget i innebandy. Ska bli skitskoj! Hoppas jag kommer med nu bara. Risken är väl att jag tar det lite väl mycket för givet eftersom jag va med förra året. Men, det ska nog gå.
Just det, sen ska jag kanske rida efter bandyn också. Om jag orkar... Jag kommer vara trött!
Ikväll ska jag i alla fall leka med Vicky och Pills. Laga mat och kolla på film och Idol. Dags för Cissi och Johan att åka ut nu tycker jag. Hur kunde Danny åka ut förra veckan egentligen? Katastrof!

Snart dags för lunch nu. Eller.. om 40 minuter... Jag är hungrig. Jag är i och för sig ständigt hungrig... Bakpotatis och soppa med pannkakor är valen idag . Sist det stod mellan bakpotatis och soppa, blev det potatis. Idag blir det soppa. Eller.. jag ska kanske inte säga soppa, jag tror att jag kommer äta pannkakor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0