En Lördag Bland Många

Har varit en härlig lördag idag. Vaknade vid tio efter att ha sovit ut ordentligt. Käkade god frukost och satt och mös framför tv:n fram tills att jag skulle iväg på bandymatch. Förlorade visserligen, men det var bara en träningsmatch och dessutom spelade vi faktiskt ganska bra ändå. Efter matchen hade klockan hunnit bli helt mycket, så jag stack hem, duschad, käkade och hann ta det lite lugnt en stund innan jag stack vidare till Alle där jag käkade middag tillsammans med henne, Ellinor och Jusse. Sen kom Sofia också. Jättemysig kväll med riktigt mycket tjejsnack! Började planera lite inför vår resa som vi ska göra i sommar. Grekland blir det nog. Vadå längta tills dess?

Oooh, imorgon är det dags för yoga. Premiär. Ska bli mycket spännande att se hur det går... Hehe, mindre bra skulle jag gissa på!
Nä dags att sova, god natt!


Kommentarer
Postat av: Vicky

hahaha...yoga! naaaaasoooooiiiiooolaaahuummnaaa...typ;)

det var ballt, får vi göra om =)

2006-11-12 @ 14:18:14
URL: http://victoriassecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0