För lite tid!

Eller för mycket att göra ? Definitivt för mycket att göra! 
Bara massa plugg för tillfället. Har knappt tid med annat. Har ju till exempel inte hunnit med datorn på några dagar.. Får bli en snabbis nu bara..Ska iväg till bandyn om fem minuter. Usch, återigen vet jag inte riktigt hur jag ska få mina sista veckodagar att gå ihop. Jag har helt enkelt för mycket att göra! Ändå är jag ute i helt god tid med pluggandet. Började pluggade till naturprovet som vi ska ha på fredag redan i söndags. Kommer bli till att sitta uppe hela kvällen ikväll eftersom jag knappt kommer hinner plugga varken imorgon eller torsdag. Jag hade seriöst behövt någon som planerade min tid.. Nä, time to go. Ojoj,  nu blev det stressigt. Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0