helg!

Äntligen är det helg! Jag fick ihop mina sista veckodagar trots allt, men dock krävdes det , ett flyttat naturpro, en flyttat bandyuttagning och att jag hoppade över ridningen två dagar.  
Igår hade vi faktiskt riktigt roligt i skolan. Franskan var seg, men sen efter lunch fick vär värsta skrattattackerna och skrattade typ hela tiden fram tills att vi slutade naturkunskapen 40 minuter tidigare, vilket innebar typ... två timmar. Hade riktigt ont i magen efteråt!
På kvällen var det dags för match. Började med att se en film, hela laget tillsammans. Miracle hette filmen. Riktigt bra och vi blev riktigt peppade! Dock räckte det inte hela vägen.. Förlorade trots en bra spelad match. Men! Jag gjorde mål! Wihooo!
Idag ska jag verkligen bara ta det lugnt. Mamma bakade bullar igår så jag ska nog kunna få i mig några sånna samtidigt som jag kollar på Mysteriet på Greveholm. Har lånat avsnitten, så då kanske man till och med kan locka fram lite tidig julkänsla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0