Messed up plans

Det blev en heeeeelt fucked up kväll igår... eller dag kanske man ska säga... Började som vanligt med franska från kvart över åtta till tjugo i tio. Sen, efter det hade vi typ fem timmars håltimme eftersom två av våra lärare är bortresta. Hade det inte varit för att vi skulle tillbaka sen kvart i tre hade det  ju varit nice. Men jag kan ju inte direkt påstå att de är roligt att åka tillbaka en fredag så sent när alla andra har slutat, skolan är tom, till och med lärarna har åkt hem och dom har redan börjat städa skolan. Men jag utnyttjade i alla fall mina fem timmar. Passade på att rida, vilket innebar att jag för en gångs skull hann rida innan det blev mörkt. Blev en lång, jättemysig runda.
Sen på kvällen, var det tänkt att vi skulle ut och partaja, så vi samlades hemma hos Pernilla vid åtta, tittade på Idol, spelade roliga spel och gjorde oss i ordning och tog sen bussen in till stan. Väl framme vi klubben som vi skulle in på ställde vi oss i kö efter att ha konstaterat att kön faktisk inte var jättelång. Men, sen började det... Det kom asmycket folk och alla tryckte på som fan. Men trots detta hade vi efter typ två timmar inte ens rört oss några centimeter framåt i kön. Snarare bakåt.. Jag fattar inte hur man kan vara så osmidiga som folk var där.. Till slut gav vi upp och gick därifrån. Istället blev det till att åka hem och sova. Kul när man är beredd på att festa... Förhoppningsvis ska vi väl få ersättning för våra biljetter nu i alla fall. Jag SKA ha mina pengar tillbaka! Nä, fan, aldrig mer det stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0