skooola

Tillbaka i skolan igen efter lovet. Lugn dag idag, och så verkar även resten av veckan bli. Vi får verkligen passa på att njuta nu. Framförallt  fram tills vi får vårt nya schema.. Usch jag fasar... 
Halsen gör ont idag också. Dumma, dumma, dumma! Orka vara sjuk! Missade powergympan idag, men imorgon tänker jag gå på bandyn, no matter what!
tjaaaa, annars händer det väl inget speciellt i min vardag. Stan imorgon med Vix. Trots pengabrist ska jag inhandla en mössa,  och mörkrött och ljusrosa nagellack. Sen ska jag öven spana på skor, väskor och koftor och önska att det trillar in lite oväntade pengar på kontot så att jag skulle kunna få in lite fler vinterplagg i garderoben. Men! Det är bara hm.. 39 dagar kvar till min födelsedag! WOHO!


Kommentarer
Postat av: Vicky

Tusse! vi saknade dig på powergympan! jäääävlar vad jobbigt... Hoppas du är frisk till imonn- då ska vi hänga på stan- yeaaah!

2006-11-06 @ 20:30:17
URL: http://victoriasseret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0