Snart jul

Det upptäckte jag när jag var ute och gick innan. Det har ju redan börjat dyka upp adventsljusstakar och ljusslingor här och där. Nu när jag tänker efter så är det ju faktiskt bara tre och en halv  vecka kvar till jullovet... Fasiken, man kanske ska börja kolla på julklappar snart? Jag som skulle shoppa på lördag. Aja, får spara dom pengarna till julklappar och hoppas på att få massvis med kläder och kul grejer när jag fyller år och på julafton istället.
I vilket fall som helst är det himla mysigt att det snart är dags. Längtar efter julkalender (brukar visserligen inte vara så bra, men ändå känsla liksom), lussebullar,  julgodis, gran, mysiga vinterpromenader, snö (sålänge det inte blir slask) och framförallt lovet också ju. hehe
Ja, men snart dags som sagt. Hoppas det går fort! 

Kvällens låtar:
Håkan Hellström - Kom igen Lena!
Hinder - Lips of an angel

Kommentarer
Postat av: Vicky

VAAAAAAA? ska du inte shoppa till dig själv på lördag? Galning, nu va jag ju inställd på det!

2006-11-27 @ 21:29:55
URL: http://victoriassecret.blogg.se
Postat av: Cecilia

mm ja vet tiden går så himla fort ja känner mig lite stressad vill ju göra så mye julklappar som möjligt nu när ja har tillgång till det dygnetrunt. =) Ja du fyller ju år snart hmm vad ska du få hmmmmmm har funderat en massa men kommer nog på något bra snart;)

2006-11-29 @ 09:39:32
URL: http://cissilovesfasghion.blogg.se
Postat av: Vix

Screeeeaaaam my name ;)

2006-11-29 @ 13:14:29
URL: http://victoriassecret.blogg.se
Postat av: aaalle

jag vill också ha juuuuuuuuuuuuuuul :D och din birthday ;)

2006-11-29 @ 20:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0