Sommarlängtan! eller... vinterlängtan?

Nu såhär när vintern kommer allt närmare och det blir mörkare och mörkare blir man lite sentimental och längtar tillbaka till sommaren. Denna sommaren var otroligt härlig. Hände en massa kul saker. Här kommer några smakbitar =)

  Bokö med Malin, Tove, Linn, Pernilla och Vicky. Mys, shopping och Lars Winnerbäck-konsert.

 Sturkö. Hälsade på Vetlanda-folket. På bilden var det bad som gällde. Varme i än ovanför vattnet...

 Halmstad och Robbie Willams-konsert på Ullevi. Askul och konserten var grym! Sån känsla!

 Malmöfestival och annat kul med polarna =) 


Men, vintern är faktiskt inte så hemsk egentligen. Åkte förbi Vellingeblomman idag och där hade man redan satt upp julbelysningar och tomtar. Det fick mig istället att längta tills man sätter upp adventsljusstakarna, klär granen, strosar runt på stan och köper julklappar, gör julgodis och sitter hemma i soffan och tittar ut på fallande snöflingor...
Men jag måste säga, att den här mellanperioden när det bara regnar och blåser och man inte vet om man ska ha vinter eller höstjacka. När det börjar bli mörkt på kvällarna och när skolan är som jobbigast, är värst! Nä, antingen sommar eller riktig vinter säger jag!

Kommentarer
Postat av: vicky

vilka fina bilder! Gillar speciellt boköbilden (den i båten) jag ser asbrun ut! hehe...

2006-11-10 @ 09:56:42
URL: http://victoriassecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0