Tisdag! och jag orkar verkligen inte plugga...

Två inställda lektioner gjorde att vi slutade halv tolv idag, så Vicky och jag passade på att ta en tur in till stan. Shoppade en mössa och ett rött nagellack precis som jag hade planerat. Men det dumma nagellacket var helt fel röd färg. Borde finnas öppet köp på nagellack också tycker jag. Eller okej, ja ghade nog i och för sig inte velat ha ett nagellack som någon annan har smetat på sina naglar...
Well, nu är jag i alla fall pank. Dags att börja spara. Men det finns ju så mycket jag vill köpa. Vill som sagt fylla garderoben med nya mysiga vinterkläder. Någon som har ett tips på var man kan hitta någorlunda billiga och mysiga koftor? Helt klart överst på min shoppinglista för tillfället! Och skor, jag har blivit skotokig. To bad att skor är dyra..
Nä, borde gå och försöka plugga lite innan det är dags för innebandyträning. Har visserligen fortfarande ont i halsen, men jag tycker att om jag intalar mig att jag inte har ont så går det över.. Jaja, ekonomi, here I come! Typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0