trött, innebandy, sjuk och promenad

Har varit extremt trött idag, men så blir det väl när man sitter vid datorn halva natten. Får skylla mig själv helt enkelt.. Första dagen med nya shemat idag också. Terrible! Kvart över åtta till kvart över tre. Inte en enda paus, och bara en halvtimmes lunch. Någon som har ett bra förslag på hur man håller sig pigg? Och jag vet.. ska lägga mig tidiagre nästa vecka... och ikväll! Dags för skol-SM i innebandy imorgon ju, och då måste jag vara utvilad. Dessutom tror jag att jag håller på att bli sjuk. Ont i halsen i morse, ont i huvudet hela dagen och nu ont i halsen igen. Hoppade över powergympan idag. Ska ut på en promenad nu istället. Rensa huvudet och ladda för en kväll med engelska och matte... Jippie!


Kommentarer
Postat av: Vicky

det går inte att hålla sig pigg när man har ett så hemskt schema. usch och fy! Får väl äta massa c-vitaminer och annat uppiggande och skratta mycket. Det är nog det enda som hjälper. Lycka till på bandyn imorrn och krya på dig bells! PUSS!

ps. jag mailade faktan till naturen

2006-11-27 @ 19:27:11
URL: http://victoriassecret.blogg.se
Postat av: Linnea

Låter som ett jobbigt schema, med bara en halvtimmes paus! :)

2006-11-27 @ 20:54:43
URL: http://www.tenea.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0