Yoga och plugg

En söndag bestående av yoga och plugg. Yogan var en upplevelse alltså! Inte alls om jag hade tänkt  mig, men verkligen avslappnande. Det var nog tur att jag inte satt bredvid Emma och Vicky för då hade jag inte kunnat hålla mig för skratt. När vi la oss på rygg och gned fötterna mot varandra och började och avlsutade passet med att sjunga skumma ord, undrade jag seriöst vad vi höll på med... Kände mig sjukt dum som satt där och fnissade för mig själv. Men jag ska ge det en chans till, för som sagt, det var extremt avslappnande och det är nog riktigt skönt att gå på om man är stressad.
Annars har det mest blivit plugg idag. Natur, matte och historia. Usch, har egentligen en hel del att göra i veckan men konstig nog känner jag mig inte ett dugg stressad. Måste ha med yogan att göra! ;-)
Har varit på farsdag-middag hos pappa i nya lägenheten också ja. Där har blivit riktigt fint! Och eget rum har jag fått också, så nu slipper jag sova i ett hörn av vardagsrummet när jag är på besök.
Nä nu ska jag nog gå och sätta mig och titta lite på tv. Tycker jag kan unna mig det efter att ha pluggat halva kvällen. Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0