effektiv eller vad?

Äntligen helg! och jag har varit sjukt effektiv idag. Åkte till skolan klockan åtta som vanligt, hade franskprov som iofs gick sådär... skiiiitsvårt! Sen slutade vi halv tio, och så åkte jag toch Alle till stan. Mest för att kolla runt lite , men det är farligt att göra så. Blev lite shopping ändå.. Mina pengar bara försvinner! konstigt.. :p Efter stan lagade jag lunch till mig själv. Lyckades få till lite scrambled eggs och köttbullar. haha, kan dock inte påstå att det blev jättelyckat. 
nu, har jag dessutom städat ovanvåningen. helt frivilligt! duktigt va?!
Man hinner med myket om man vill :p Ska hinna med stallet och ridning också innan jag slår mig ner i soffan och tillbringar resten av kvällen framför tv:n. :)


Kommentarer
Postat av: Vicky

haj tönt! Jag känner igen lite av dina bilder, undrar var du fått dom ifrån? :P....säg till när du kommer hem! Effektiv som du är ska du nog hinna med att snacka med mej lite =) puss

2006-10-13 @ 16:36:28
URL: http://victoriassecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0