Helgen

Blogg? Ska jag ha en sån? Jaa tydligen, alla andra har ju.. :D
Denna helgen är bra att starta blogg. Jag har gjort massor. Knappt kännt av att det är helg...
Igår. Lördag. Upp 07.00 och iväg till Halmstad. Min kära farfar fyllde 80 och han skulle firas med en svampplockningsdag i skogen, och sen middag på kvällen. Träffade resten av släkten, som skulle med, hemma hos farmor och farfar, och sen bar det av.
Det regnade, jag hittade bara tre svampar (eller, inte ens det. farmor hittade dom och jag plockade), och jag var extremt trött, men mackorna, kaffet, prinsesstårtan och familjen gjorde det till en härlig dag :)
Middag på Ulvereds Hjorthägn på kvällen. Satt och kollade ut på hjortarna i hägnet medan vi åt. Mycket gott och mycket trevligt! Dock liiiiite läskigt att sitta och kommentera hur söta djuren var, samtidigt som vi satt och åt dom...

Idag. Söndag. Upp 07.15 och iväg till stallet. Skulle iväg o tävla med min kära Banane. Lb:1 i Skanör. Bara träningstävling, och inget jätteseriöst, men det var jättekul och jag är jättenöjd! Riktigt kul att komma ut lite och inte bara sitta och rida i skogen alltid. Banane var jätteduktig, trots lite ont i hovarna, och vi fick ganska bra poäng till och med. Loooove that horse! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0