hjärtan 4ever

Första riktiga dagen på lovet har jag tillbringat på ett lager. Jobbade hos pappa och fick i uppdrag att klistra röda hjärtan på 900 necessärer. Så där stod jag ensam i ett hörn och klistrade och lyssnade på musik i 9 timmar. Jag måste ju säga att jag är lite smått trött på röda hjärtan!
Efter jobbet drog jag till mobilia eftersom det var meningen att jag, Pilla och Vicky skulle gå och se Mff. Men ösregn, kyla och trötthet gjorde att planerna ändrades. Istället blev det snabbshopping, och sen stack vi hem till Pernilla och käkade italiensk plockmat. Asgott! Sen var det då dags att boka dom där Londonbiljetterna som vi har skjutit upp så länge nu. Men vi bokade inga biljetter idag heller.. Så satans dyrt ju! Grrrrr... Det var meningen att vi skulle dega framför tv:n med nötter sen också. Meeen inte heller det blev av. Buss hem istället, och nu ska jag sova Jag har ännu en dags arbetande framför mig. Fast imorgon ska jag vara hos mamma, och då är det papperssortering som gäller... woho.. NOT!
nee, time to sleep som sagt!
NATTI NATTI :)


Kommentarer
Postat av: aaalle

hehe det låter som en najs dag :) liiite läskigt att du skrev det inlägget 22.22.23 :O såååånt är läskigt!

2006-10-31 @ 18:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0