Killing me softly

Japp, nu vet jag att det är sant. Dom försöker mörda oss! Idag fick vi reda på vårt nya schema som vi ska dras med från den 22:e november till någon gång i mitten på mars. Det var hemskt! Seriöst .. Fruktansvärt hemskt. Jag vet inte hur jag ska överleva. Vi börjar tidigt varenda dag och slutar tidigast 14.30. Det värsta är ändå fredagarna. 16.20 slutar vi. Jihaaa!
Detta innebär att vi kommer att gå till skolan när det är mörkt och åka hem från skolan när det är mörkt. VARENDA dag. Jag kommer med andra ord leva i ett mörker. Sen är det ju säkert inte nog med att vi kommer vara hemma sent heller, utan eftersom vi nu kommer ha huuuur många ämnen som helst varje dag kommer vi förmodligen ha extremt mycket att göra också. Så nu vet ni det, från november till mars kommer jag vara en zombie utan liv!
Ni kan ju alltid gå in på Vickys blogg  www.victoriassecret.blogg.se och kolla på vårt djävlusschema.

Dessutom fick vi reda på att ett plan har störtat i kanalen idag när vi åkte hem med bussen. Hemskt! Jaaa usch ja, vilken dag...
Det enda positiva är att vi fick våra skoldressar och vår programtröja (extremt mysiga!) och att det gick jättebra att rida! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0