onsdag avklarad


öööögon              -      Jag o Vicky       -    Jag o Pilla          -        Jag o Alle           -      My shoes
 
Ännu en onsdag avklarad. Om man bortser från att dagen var extremt lång (8-15.45) och matteprovet sista lektionen, var det en ganska rolig dag :) Extra roligt hade vi innan och på spanskan. Då skickades Vickys kamera runt och dagen blev dokumenterad.
Matteprovet gick för övrigt åt skogen tror jag... Dumma, dumma, dumma trianglar, kvadrater, algebra o ekvationer!

Nu är jag ensam hemma. Riktigt skönt! Ska snart sova. Sovmorgon imorgon o ska passa på att sova ut. Det behövs! Sen blir det simning på gympan, vilket jag inte är ett dugg sugen på. Bikini-säsongen är liksom över nu tycker jag.

Resten-av-veckan-planering

Tors: Skolan, rida, innbandy
Fre: Skola, stan, rida, fiiiiiilm
Lör: Rida, bio med mamma o lillebror, träffa kompisar... vill någon va med mig på lördag? :D
Sön: Innebandymatch, pluuuuuugg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0