stress?

Dagen blev ändå inte så stressig som jag trodde att den skulle bli. Fast det beror nog på att jag hoppade över bandyträningen idag.. usch usch, fy på mig! men när man nästan börjar gråta på lektionen för att vi har så jäääävla mycket att göra, tycker jag att man får lov att göra det.
nu har jag pluggat matte heeela dagen, och jag tror att jag kan det. det känns så nu i alla fall, men vi får väl se hur glad jag är efter provet imorgon.
för tillfället hinner jag typ inte med mitt liv. allt går i 190 och jag hinner aldrig ta det lugnt. är det inte skola, är det plugg, o är det inte plugg är det stallet eller träning. sjukt deppigt och sjukt utröttande. motivationen är nere på noll! jag har sagt det förr, och nu säger jag det igen. LOV TACK!

för övrigt gick inte min önskning i uppfyllelse. blev tvärtom IGEN! så nu vet jag det, jag ska helt enkelt ge upp önskandet för gott och förlita mig på min tur-buddha-nyckelring!


Kommentarer
Postat av: pills

lilla elin, jag vet precis hur du känner dig. vi får väl bara ta en dag i taget antar jag...trots att ännu en plugg helg ligger framför oss och hånler:S men jag tror nog att vi ska klara det! puss

2006-10-10 @ 22:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0