Torsdag

Hemma från bandyträningen nu. Har hunnit med både det och hästen idag. Skrittade en lång runda och fick till och med lite sällskap av Nicki idag :) Sen hem och slängde i mig mat och iväg till bandyn. Inte alls bra att äta så tätt inpå träningen, blir ju typ tio gånger tyngre att springa! Träningen gick i alla fall bra. Först fys, sjuuuuuukt jobbigt, sen övningar och spel. Riktigt kul idag! Match till helgen och vi SKA vinna!

Skolan var ganska onödig och tråkig idag. Simning på gympan. Var inte så hemskt som jag trodde att det skulle bli. Först simning och sen livräddning. Hmm.. om ni frågar Pilla ska ni nog ropa på någon annan om ni behöver räddas.. i alla fall om ni är kittliga :D
Efter gympan, som jag för övrigt kom till en halvtimme för tidigt till eftersom tog fel buss (extreeeeeeeeemt irriterande), hade vi spanska. Imorgon har vi bara en lektion. Franskprov, sen ska jag, Alle och Vicky in till stan och kolla runt efter skor. wihoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0