YES!

Jag har överlevt veckan! Okej, en dag kvar.. Men imorgon är det fredag, så det räknas knappt. Tre prov, träning, hästar.. Fullt upp, men jag klarade mig utan att deppa ihop helt! Fick ett litet deppryck igårkväll bara. Världens Grekland-längtan. Sol och bad och hotell lockar väldigt mycket i det gråa höstmörkret som börjar dyka upp nu.

Hade sjuuukt jobbig idrott idag. Cirkelträning, typ 24 stationer sammanlagt, och aktiv vila vilket innebar att vi skulle jogga. Riktigt jobbigt. Och inte nog med den träningen idag, utan nu ska jag iväg på bandy ikväll också. Bud på att belöna sig med lite nutella.. :p MUMS!


Kommentarer
Postat av: Vicky

synd vi inte tog pannkakor...hade varit sjukt mkt godare =)

2006-10-21 @ 18:02:05
URL: http://victoriassecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0