Aj aj i mina sittben!

Idag har jag väckt mina ridmuskler till liv. Red för första gången på flera månader, och det känns kan jag tala om. Är mer eller mindre plågsamt att sätta sig ner. Stenhårda sadlar är inte bra att börja med. Aj, aj, aj i mina sittben säger jag bara. Men kul var det! Shit vad jag har saknat det...
Sen tog jag även mod till mig och drog iväg på ett BodyCombat-pass i morse. Sjukt kul! Fick nästan lite gåshud ibland. Sån häftig känsla, och jäklar vad bra det måste vara om man är arg på någon. Man kan verkligen leva ut sina känslor. Så nu satsar jag stenhårt på combat denna veckan. Blir pass både på söndag, måndag och tisdag. Sen kommer jag vara farlig... Moahahaha

Och mätt är jag också för den delen. Kom nyss hem från påskmiddag hos Johansson. Puh, sjuhundra kilo mat, en liten påskbakelse och sen sjuhundra kilo godis som grädde på moset. Har blivit en väldans godishelg. Men, påsk = godis. Så det så.
 
Glad Påsk på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0