Jag vill vara effektiv!

Jag önskar att jag var en sån där effektiv människa. En sån som bestämmer sig för vad man ska hinna med på en dag, och sen gör det. Jag har bara kommit halvvägs. Jag bestämmer mig för vad jag ska göra. Men sen gör jag det inte. Jag menar, för tillfället har jag ju lov dessutom, då kan jag göra det imorgon. Eller hur?! Eller varför inte i övermorgon? Jag har ju hela lovet på mig. Jag är helt enkelt bäst på att skjuta upp saker...Idag har jag i alla fall verkligen misslyckats med att vara effektiv. Jag har inte alls hunnit med vad jag ska. Som vanligt. Eller jo, en bra sak har jag faktiskt hunnit med. Jag har läst ut svenskboken, Candide. Världens skummaste bok by the way...
Men nu ska jag sätta igång. Nu ska det städas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0