Shopping

Äntligen fick jag träffa Vicky och Pernilla. Inte setts på..hm.. mer än en vecka. Spenderade dagen i stan, och med mig hem fick jag en lång, svart kofta och ett träningslinne. Alldeles för dyrt dessutom (!). Men det var saker som behövdes, så då tycker jag att jag är lite förlåten. Stod faktiskt i kön för o betala en annan tröja när jag ångrade mig och hängde tillbaka den. Jag kände att jag behövde de pengarna till annnat. Duktigt va?!

Vill bara att denna veckan ska ta slut. Även om den knappt har börjat. Imorgon är det dags för skola. Och på dessa tre dagar innan helgen har vi två prov och dessutom andra läxor. Usch, nä, som sagt, helgen är mycket mer tilltalande. 
Men det har i alla fall blivit en bra avslutnign på lovet. Sov hos Sofia i natt. Knappt sett varken henne eller Alle på hela lovet heller. Så det var mysigt att äntligen få träffa dom också. Hade en massa snack att ta igen. Sen tog vi även en liten promenad på kvällen och kom fram till det att det är nu nackdelarna med våren börjar komma fram. Två decimeter långa maskar och grodor överallt.. uuuh...
Sista lovdagen fortsatte bra med stan, och den ultimata avslutningen ikväll blir combat. Wiho, love it! 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ååååh! Jag avgudar verkligen din blogg, och själv gör jag inte lika fina inlägg som du! Mina bloggerfarenheter är kassa, och du som är en så duktig bloggare: kan du fixa en design åt mig, lr hjälpa mig med det? Jag skulle bli så glad! Du behöver absolut inte göra det, men jag är bara tacksam över att du läser detta!

Mejla mig om du har tid: [email protected]

Tack för en underbar blogg!

2007-04-10 @ 17:39:31
URL: http://sofiesoutfits.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0