Spring och helg

Nu har jag precis varit och sprungit av mig all Nutella jag fick i mig efter skolan. Svårt att motstå när det står en burk på bänken i köket och tittar snällt på mig. Plötslig såg bananen som jag hade i handen så tråkig ut...
Anyway, sprang på stranden och hade dessutom t-shirt premiär. Sjukt nice. Tyckte dock lite synd om modellen som tvingades stå i vattnet med cowboyhatt och vit klänning ett bra tag innan fotografen var nöjd.

Har haft grymt väder i helgen dessutom. Riktig sommar! Tillbringade min helg uppåt landet hos Oskar. Hade väldans trevligt :) Måste förresten fortsätta skryta lite... Åkte min första tur på en motorcykel i helgen också. Livsfarligt? Ja! Men who cares? Det var riktigt kul! Haha, sen dessa kläder. Hela utstyrseln skulle på. Grymt hett... Eller ja, hett va det i och för sig. Dock inte i benämningen snygg. Inte på mig i alla fall :D

Nä, nu ska jag se om jag kan få lite gjort på min svenskuppsats.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Haha, så livsfarligt var det väll inte :) och sen tyckte jag att du var lika fin som vanligt, även med alla mckläder på. Ha det bäst!

2007-04-16 @ 21:29:04
Postat av: Malin

hallå, nice blogg, mc elin! wow! haha..

2007-04-17 @ 17:41:57
Postat av: cecilia

du får berätta mer sen ;)

2007-04-18 @ 15:04:57
URL: http://cissilovesfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0