AJ!

Jag måste beklaga mig. Igår ville Banane inte alls gå bredvid in från hagen, utan han for iväg ensam. Detta resulterade i härliga sår på mina händer. Grimmskaft är fan farliga! Fick ett nice köttsår på lillfingret, som gör så jäääkla ont. Värker, pulserar, är jättevarmt och dessutom är fingret nu lika tjockt som mitt andra lillfinger som jag klämde i köksdörren när jag va liten. Jag tycker i alla fall vädligt synd om mig själv eftersom det höll mig vaken igårkväll, och dessutom stör mitt arbete idag.
Fast, sen inser jag också att mitt lilla finger inte är något alls i jämförelse med vad andra ibland tvingas lida för. Dom är det defenitivt synd om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0