Ett tips!

Dagens första träningspass avklarat. ETT TIPS: Klipp inte gräset med handklippare när det är blött! Fy fan vad jobbigt. Puh säger jag bara... Nu är det 20 minuter till nästa träningspass börjar. Då är det bandy som gäller. Också jobbigt men tio gånger roligare! :)

Kvällen blir stressig. Efter bandyn som slutar kvart över sju, ska jag ta bussen lite över åtta, möjligtvis fem i om jag hinner (dock inte så troligt). Målet är Malmö och Mando Diao. Ska bli sjukt kul! Men regnet får allt hålla sig borta!


Sen måste jag tillägga att jag saknar min Oskar. Va uppe hos honom hela förra veckan och hade det super! Jag visste faktiskt inte att man kunde sakna någon så mycket...  Kan inte fatta att det är tre veckor tills jag får se honom nästa gång. Eller vänta nu lite här... Nu är det bara två veckor kvar. YES!


Kommentarer
Postat av: oskar

aaw saknar dig också, mm sant bara två veckor kvar och det bästa av allt: Det minskar hela tiden :) puss på dig älskling

2007-08-23 @ 20:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0