I like slappekvällar

Man behöver verkligen kvällar med total avslappning. Därför satt gårdagen perfekt. Pizza, chokladbollar, filmmaraton, polare. Härligt! Min kebabpizza var nog det största och mest onyttiga jag har ätit på länge. Men gott var det! Filmerna blev "Take the lead", "When a stranger calls" och "Djävulen bär prada". Dock somnade jag precis i början av sista filmen, så jag vet inte riktigt vad som hände där. Men dom andra två var bra. I alla fall dansfilmen.. When a stranger calls, va lite skum. Asläskig och från och med nu kommer jag aldrig mer våga vara barnvakt! (Inte för att jag är det jätteofta, men ändå..) I alla fall, tack för en trevligt kväll flicks!


Idag har jag köpt skidhjälm och lite andra skistuff, which means att det snart är dags. Bara två veckor kvar! Guuud vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: vix

haha jag är alldeles hes efter allt skrikande till filmen...men pizzan och chokladbollarna satt fint :) Trevligt trevligt hade jag

2007-02-03 @ 18:55:24
URL: http://victoriassecret.blogg.se
Postat av: pills

håller med er homies! snacka om att vi ska ha flera dejá vu's av detta, mohaha

2007-02-03 @ 19:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0