Pluggpaus

Efter gårdagens ångestattack över allt jag har att göra, känns det idag lite bättre. Har kommit igång med arbetet nu, vilket känns väldigt skönt. Dock måste jag nog ändå offra min fredagseftermiddag till att fortsätta skriva. Mindre kul... Men nu har jag varit duktig och effektiv i snart en halvtimme så jag tyckte att jag förtjänade en liten paus. Åh vad det ska bli skönt med helg! Och efter helgen är det bara fyra dagar kvar, sen åker vi äntligen till Italien. Är så himla sugen på att åka nu. Ser så underbart härligt när man sitter och kollar på tävlingarna i Åre. Ne, måste nog fortsätta nu. Bara en halvtimme kvar på lektionen. Visserligen har vi en lektion kvar efter det. Meeen, det ska nog överlevas. Sen är det helg. Äntligen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0