Vix, Eileen och Al

Nu är jag så fruktansvärt trött på vintern. Jag trodde att våren var på väg, men idag har det snöat igen. Visserligen har det inte lagt sig, och det är jag väldigt glad för!
Därför bjuder jag på en solig bild på Vicky, mig och Alle. Det är sånt här väder jag vill ha! Eller okej, hade inte skadat med några grader varmare.

vix, els, als



Har ni förresten provat på Poesibingo någon gång? Det fick vi göra idag med tanke på kulturveckan som pågår på skolan. Det var en...hm... intressant upplevelse. Det var i och för sig väldigt välkomnat eftersom vi slapp halva historian och halva matten. Dessutom gjorde killen som höll i det, saken mycket roligare. Flummigare människa får man leta efter! Dock fick jag aldrig bingo. Jag som var så sugen på priserna... Jag menar, vem vill inte ha en hammare? Eller en cocosnöt liksom?
Nä, kulturveckor är trevliga helt enkelt. Speciellt när onsdagens naturkunskap, europakunskap och spanska blir utbytt mot salsa-dansande och Pulp Ficiton. Dessutom ska jag, Pilla och Vicky in till stan och käka och gå på bio efter skolan. Trevlig dag imorgon med andra ord!


By the way, jag är SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄR sugen på att åka skidor. Bara..hm..8 dagar kvar. Sen bär det av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0