Deppigt

För tillfället är allt deppigt. Ingenting blir som jag vill... Har jobbat hos mamma idag och det var så fruktansvärt tråkigt, vilket gjorde dagen ännu mer deppig. Sen är jag sjukt trött också...
Ska jobba imorgon också, och fick reda på att vi förmodligen ska jobba över. BLÄ! Inte ens tanken på pengarna fick mig mer motiverad. Ikväll ska jag sova tidigt, så blir jag förhoppningsvis lite gladare och piggare imorgon, men just nu känns allt helt messed up. Bandy ikväll i alla fall, och det ska bli kul. Men egentligen orkar jag inte det heller... Hoppas, hoppas, hoppas att mamma hinner hem från sin träning och kan skjutsa mig så att jag slipper cykla i blåsten. Nä, längre lov, Italien, vår o sen sommar fort som tusan tack. Jag orkar inte med mörkret längre!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

för ja känner mig som barbie:P haha

2007-01-02 @ 22:38:37
URL: http://cissilovesfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0