Skor! igeeen...

Så har ännu en dag gått. Har haft så sinnessjukt tråkigt idag. Är extremt trött på pärmar, siffror och papper. Aldrig i mitt liv att jag ska jobba på kontor. Men det blev en trevlig lunch i alla fall. Mamma och jag skulle lämna mina skor för omklackning, men där var stängt så istället gick vi till Skopunkten. Men bara för att kolla... Det slutade med att vi gick hem med tre par nya skor... ooops.. Men det är väldigt frestande när det är 3 för 2 erbjudande. Blev i alla fall ett par svarta pumps och ett par andra svarta skor med lite klack för mig, och svarta lackpumps till mamma. Assnygga alla tre. Frågan är bara hur mina fötter kommer må efter dom svarta pumpsen.. humhum.. Aja, vill man va fin får man lida pin, eller hur ;)
Nä, nu ska vi fixa vår dvd som inte är riktigt frisk, och sen sticker jag nog iväg till Alle en stund, trots att jag är trött som tusan. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0