Torsdag

Puh, what a day! Har skrattat sjukt mycket. Det bra humöret håller i sig!
Vi åkte skridskor i morse. På idrotten. Riktigt kul! Visserligen va jag inte så bra på att typ åka slalom och leka o sånt.. Dock ägde Alle och jag på isinnebandy! :D Sen var det dags för redovisningar på svenskan. Det var riktigt kul det också. Shit, vad folk i vår klass är bra på att redovisa! Hmm jaa, sen engelska. Drygt!
Sen stallet. Jättemysigt när det är såhär kallt.
Nu har jag precis kommit hem från bandyn. Sjukt oseriös träning med tanke på att halva laget skulle spela F16 match efteråt och att vi därmed bara var fem personer. Kollade lite på matchen efterår också. Very nice!

Och fy tusan vad det har varit kallt idag. Känns ju som att man varken har tår, näsa ellr fingrar kvar efter att man har varit ute. Nä, jag har sagt det förr, och jag säger det igen. Ge mig sommar!

Kommentarer
Postat av: positiva vicky

mer sommar åt folket! pusses

2007-01-25 @ 22:36:20
URL: http://victoriassecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0