Jobb

Idag känner jag mig jätteviktig. Sitter på eget rum, egen dator o har egna arbetsuppgifter. Jobbar hos mamma, o ska göra det fyra veckor framåt. Än så länge är det faktiskt ganska kul, men jag misstänker att jag i slutet kommer dricka kaffe som en galning, längta som en galning till helgerna o pengarna. Men men, den tiden den sorgen. Nu ska jag ta itu med att sortera lite papper (ett av de mindre roliga arbetsuppgifterna :p).

Ikväll blir det uppdatering av Grekland och Turkiet.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: vic

vad hände med uppdateringen?

2007-07-10 @ 16:09:16
Postat av: pill

din lilla turk, måste hitta på nåt nu när du e hemma! så får du berätta allt allt ALLT!!!puss

2007-07-10 @ 19:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0