Regnkänslor

Haha, för att svara på Vickys fråga först. Uppdateringen proriterades bort... Den dyker upp inom en snar framtid.

Vad jag egentligen skulle skriva idag var att jag fick en sån konstig känsla innan. Satt o jobbade på som vanligt, när det plötsligt började störtregna. Då kände jag mig plötsligt jätteeffektiv och jättemotiverad att jobba. Så för min del får det gärna regna under resten av mina jobbdagar. Kanske blir lite lättare att stå ut då. Fast okej, när jag kommer hem på dagarna får det gärna vara sol igen. Min solbränna håller på att försvinna. Sorgligt! Jag som ville vara brun på bröllpet som jag ska på nästa helg. Provade by the way ut mina kläder igår. Skitkul! Det är inte ofta man går i långklänning.
Nä, back to work!

Kommentarer
Postat av: vicky

ELLER HUR! jag vet vad du menar....så fort det öser ner känner man att man absolut inte missar något och att man lika bra kan tjäna lite pengar. Fakturorna blir definitivt mysigare när det regnar!!!
Regn alla dagar 8-17 hela nästa vecka också tack.

2007-07-11 @ 15:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0