Hej sol

Ha! Det lyckades! Solen skiner och jag börjar bli bruuuun. Nice!

Sen måste jag tillägga att jag köpte nya örhängen igår. Dom är jättegula o jag blir helt glad av att bara kolla mig i spegeln. Riktigt färgglatt för att vara jag. Men nu är det sommar och alltså är det färg som gäller :)




_________________________________________________________________

Haha jaaa jag säger då det. Jag och sol alltså. När jag kom in efter att ha legat ute hela dagen hade jag visserligen fått färg, men den va allt annat än jämn. Först och främst hade jag märken av t-shirten efter morgonens promenad, sen va jag helt flammig runt naveln och jag hade även en knallröd fläck mellan brösten eftersom jag hade glömt smörja in mig just där. Snyggt? Haha nej, verkligen inte. Får hoppas på att det röda kommer bli brunt... Att jag aldrig lär mig.

Kommentarer
Postat av: Oskar

hahahahaha, det är allt jag kan säga :)

2007-06-04 @ 14:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0