It´s nice to smile

Hemkommen från Oskar igår. Har tillbringat helgen med solnedgångar, Liseberg, sjöar och värme. Och Oskar då såklart ;) Som sagt håller jag med, har varit underbart!
Dessutom har denna dagen också varit underbar. Riktigt nice väder, och jag har badat i havet för första gången i år. Jättehärligt verkligen! Sen va skolan inte direkt seriös heller, utan dagen bestod bara av att lämna tillbaka böcker och få reda på betyg (som jag för övrigt är grymt nöjd med). Jag har även lyckats skriva klart min diktanalys, så nu slipper jag tänka på den.
Nä, nu är det promenad som gäller!
Puss!





It's nice to smile when I get your phone call at night
But I'd rather have you here with me, right next to me
I miss the way you hold me tight


Kommentarer
Postat av: Malin

Ne, jag åkte inte upsvinget! gjorde du det?
Jag tyckte att den såg väldigt hög ut!:)

2007-06-13 @ 18:00:48
URL: http://maolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0