Att plugga eller inte plugga? Det är frågan

Alltså, det här med att skriva arbeten. Jag är verkligen inget bra på det! Skriver två meningar, och sen sitter jag och kollar ut genom fönstret i en kvart. Sen skriver jag två meningar till och sen fastnar jag i andra tankar igen. Det är verkligen inte konsigt att jag blir så stressad som jag blir. Jag menar, hade jag bara varit effektiv när jag väl skriver hade jag ju varit färdig för längesen. Okej, jag ska skärpa mig. Nu jäklar ska det skrivas! Bara det att det finns så himla mycket annat trevligt att tänka på...

Kommentarer
Postat av: vicky

om jag känner igen mig?? AFAAAAN att jag gör! ska också vara effektiv...nu! men eller hur, det finns mycket trevligt att tänka på och att göra :)

2007-03-06 @ 16:57:00
URL: http://mavi.webblogg.se
Postat av: pills

hehe drömmer lille elin om då? nån schnygging kanske?=P mohaha

2007-03-06 @ 17:45:06
Postat av: vicky

jag tror hon drömmer om utbytesstudenten...eller hrm..host..host.. glöm att jag sa något. Eller kanske något annat charmtroll?

2007-03-06 @ 18:02:09
Postat av: alle

Vi är skrämmande lika du ;) híhi

2007-03-06 @ 21:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0