Dagen i kort

Dagens dumma: Det har snöat! Väldigt bra tajming eftersom jag stod och valde mellan vår- och vinterjacka i morse, och tog vårjackan... Det var kallt! Vart tog våren vägen?
Dagens roliga: Femtielva skrattattacker och Fader Abraham-sånger.
Dagens lektion: Psykologin. Snackade om försvarsmekanismer och plötsligt förstår jag mig själv mycket bättre, haha.
Dagens sköna: Tupplur i bibliotekssofforna. Börjar bli en vana nu.
Dagens humör: Megaskrattig!
Dagens ord: Infiltrera
Dagens låt: Simple Plan - Untitled

Kommentarer
Postat av: alle

Vad härligt att vi är så skrattiga nu förtiden :D

2007-03-22 @ 14:19:22
Postat av: elin

Till Alle: Haha ja men visst är det?! Jag menar, mitt i allt hemskt pluggande måste man ju kunna ha kul också! :D

2007-03-22 @ 18:30:05
URL: http://elien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0