Dansa, dansa, rör på hela kroppen

Ibland kan bara en kort stund av dagen liva upp humöret rejält. Till exempel vår promenad till bussen idag. Jag var astrött och lite småtjurig när vi lämnade skolan. Vi hade alla ipods i öronen och var allmänt osociala. Men helt plötsligt kom vi fram till att det skulle se ganska roligt om vi allihopa dansade till varsin låt. Och det gick ju bara inte låta bli att testa. Så där hoppade vi runt. Jag och Pernilla headbangade till två något mer..hm..rockiga låtar medan Alle och Vicky studsade som värsta studsbollarna. Det såg så fruktansvärt roligt ut, och vi skrattade som galningar hela vägen till bussen. Puh säger jag bara! Det hela kan även ha berott på en något för liten dos av sömn...

image132

Me and my mups

Kommentarer
Postat av: Vicky the sparris!

wiiiie fan vad roligt det var! Min lilla morot, att vi var galna tror jag inte beror på för lite sömn utan att vi tog fram våra äkta personligheter. Vi är alla sjukt konstiga egentligen. muahaha. Men jag gilar det skarpt! Galna på måndag igen? nu när du är...sjuk... kan vi ju inte knasa oss imorrn. Puisses

2007-03-08 @ 18:47:04
URL: http://mavi.webblogg.se
Postat av: pillis the gurkis

hej "morot"haha hakar på vix trend här...hihi en väldigt söt morot må jag säga! fan va kul det var idag, som det kan gå när man e lite trött=) roligast vi haft på länge! mohaha puss o hade det super bra i "the big city"GAH

2007-03-08 @ 20:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0