Ett gott skratt förlänger livet. Så det så!

Mitt humör går verkligen inte att lita på för tillfället. Igår var jag till exempel jättenere när jag kom till skolan, och sen under lunchen sprutade tårarna. Inte för att jag var ledsen, utan för att mina kompisar är så fruktansvärt roliga. Jag höll seriöst på att dö. Tur att jag har schyssta polare som kan springa och hämta servetter åt mig när sminket börjar ta stryk. Då blev i alla fall humöret plötsligt på topp igen. Idag har det varit likadant, både skrattanfall och depp. Vet inte vad det beror på. Kan det ta och bestämma sig kanske?!
Kan tänka mig att det var ungefär såhär jag såg ut igår. Som sagt, mina kompisar har en tendens att locka fram sånt beteende...

gr?t eller skratt? 
Skratt eller gråt? Båda ;)

 Dagens konversation
Alle: Jag behöver verkligen gå på toa!
Jag: Igen?!
Alle funderar
Alle: Hm.. Nä, det är sant. Då behöver jag nog inte det...


Kommentarer
Postat av: Din Vän Vicky

Haaaaj! moahahaha tur man sprang och hämtade servetter ;) Du ser sjukt gullig ut när du har skrattanfall.

2007-03-21 @ 18:25:48
URL: http://victoriassecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0