Europa för hela slanten

Åh, dumma europakunskap.  Har prov imorgon. På typ femtielva sidor. Blä, jag orkar inte. Även om jag har kommit fram till att det är väldigt intressant och aktuellt är det inte ett dugg kul att plugga till prov. Hellre ligga framför tvn, och njuta av att det snart är lov. Vissa (host vicky och pernilla host) lämnar mig för Kina och Kanarieöarna nu på lovet, dom korvarna. Inte ett dugg avundsjuk.... Själv ska jag baaara chilla. Och sola! För solen ska skina nästa vecka också. Det har jag bestämt, så det så! Men men, jag får väl återgå till transaktionsanalyser och subsidiaritetsprincipen och allt vad det är, men en sak är säkert - jag längtar till helg och lov! 


Dagens låt: Counting Crows - Mr. Jones


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0