Snus?

Nyss hittade jag ett lite underligt fynd i min väska. Längst ner under alla läxböcker låg nämligen en snusprilla. Ehm...jaha... och den har kommit dit hur? För er som undrar, ja, den var oanvänd. Puh!

Nu är jag i alla fall packad och klar. Eller nä, packad är jag inte. Men jag har packat! Sitter för tillfället och väntar på att mina nymålade röda naglar ska torka så att jag kan måla på ett nytt lager och sen gå och lägga mig. Himla trött.
Imorgon bär det alltså av till Stockholm. På schemat står främst Melodifestival och shopping. Wiiie. Ska bli himla trevligt. Ha det bra här hemma!
Puss


Kommentarer
Postat av: Erika

haha vilket äckligt fynd!

2007-03-09 @ 14:04:33
URL: http://www.erikahelenajohansson.blogg.se
Postat av: Tori

du är dum!

2007-03-09 @ 18:52:07
Postat av: Tori

kan du inte komma hem snaaart? Vi saknar ju dig här hemma:)

2007-03-11 @ 15:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0