Stockholm!

Dags att berätta lite om min Stockholmshelg :) Kom dit i fredags och blev hämtade av dom vi skulle bo hos. På kvällen var vi och såg genrepet för melodifestiavlen. Riktigt kul. Hela Globen var full trots att det bara var genrep. Häftigt! Och jag fick anvädning för mina guldpumps också. Folk kollade lite konstigt på mig när vi gick på stan innan. Inte direkt några shoppingskor. Men jag menar, om man inte använder guldskor på Melodifestivalen, när ska man då använda dom?
Anyway, på lördagen bar det av in till Stockholm för lite shopping. Som sagt stod beiga converse högst på listan. men tror ni jag hittade några? Nope... Så nu är frågan: Ska jag köpa vita, svarta eller inga alls?
Istället för converse blev det annan shopping. Med hem i kassarna blev det en svart top från Indiska och en vårjacka från Bikbok. dock är jag osäker på jackan... Den kanske inte får stanna. Humhumhum
På kvällen blev det en mysig tvkväll med jättegod mat och sen kollade vi självklart på den riktiga Melodifetsivalen. Helt rätt vinnare, även om jag måste erkänna att jag faktiskt röstade på Måns...
Söndag, dags att åka hem. Fast vi hann med lite shopping till och även en runda på gamla stan. Har varit en himla mysig helg i alla fall. Men alltså, tyvärr måste jag erkänna att stockholm nog är lite mycket för lilla mig. Så mycket folk och så stor. Jag blev alldeles snurrig, haha!

Kommentarer
Postat av: Vic

snurrig av sthlm? Det är ju uuuunderbart med stora städer. Slår Malmö med hästlängder! :)

2007-03-13 @ 13:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0