Överaskningsfest :D

Den 21 maj fyllde Alle 18 år :) Och ojoj vad mycket prat det har varit om fest. Det passade ju aldrig... Så när skulle det bli av? Utan Alles vetskap planerades det ett överaskningsparty. I fredags var det dags och det blev väldigt, väldigt lyckat! Jag är mycket imponerad över att 25 pers har lyckats hålla tyst om det. Vi har visserligen fått rädda många situationer med tydligen var det inget som märktes, för det var verkligen en förvånd Alle kom in genom dörren. Men som sagt, en mycket trevlig kväll! God mat, trevligt folk, dans. Hoppas du blev nöjd Alle och att du ahde trevligt. Det hade jag i alla fall :)

image150


Lite random bilder:

        

Kommentarer
Postat av: ALLE

SKOJAR DU?! shit vad nöjd jag är, så fort jag tänker på det spricker jag upp i ett leende :D jag har världens bästa kompisar :D TAAACK!

2007-05-29 @ 08:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0