LOV LOV LOV

LOV! Så underbart härligt. Har inte lyckats hitta något jobb tyvärr, så istället ska jag ägna mig åt att göra en massa nyttiga saker. Typ måla om på mitt rum, plugga körteori, träna och soooooova. Nyttigast av allt ;)
Men man kanske skulle ta o skriva färdigt sitt kulturarbete idag? Då kan jag ju slippa tänka på det på lovet. Mmm, bra idé! Kultur, here I come.



Okej, jag måste klaga lite. Varför, VARFÖR har jag inte skrivit mer på mitt arbete? VARFÖR är jag så korkad? Jag orkar inte skriva mer. Så trist, och dessutom skitsvårt. Försök själv att göra en analys på målningen av Karl XI under slaget vid Lund eller Stalin på nån trappa. Nä just det, det är inte lätt!

 

Kommentarer
Postat av: vic

jag är i milano och har fortfarande inte börjat på det där jäkla arbetet. hur korkad tror du jag känner mig på en skala? men bryr jag mig? knappast....haha!

2007-10-26 @ 23:34:34
Postat av: granus

hola guapa! tack för ikväll! du e flitig du lilla ejin! puss

2007-10-27 @ 23:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0